субота, 12 січня 2019 р.

Рефлексія 9-11

  Мої найкращі вітання всім! Весело розпочали сьогодні тренінг вправою "Бі-бі-ті, бі-бі-ті. Бом!" (слон, тостер, міксер), яка , на мою думку, справила на кожного учасника позитивне враження та  спрямувала діяльність  до  відкритості, доброзичливості. А ще більш оптимістичне враження справила на мене  робота в парах, де ми розповідали один одному про свій приклад учнівської роботи. Я  з упевненістю можу сказати, що коментарі, які ми отримали від колег, допоможуть не тільки мені, а і кожному учаснику тренінгу удосконалити матеріал. Тепер уже я вмію критично оцінювати, враховувати навчальні потреби різних учнів при створенні тематичних запитань та створювати або вносити зміни в план вивчення теми.
    Сподіваюсь, що  неодноразово будемо знову обговорювати як потрібно керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, шукати сильні та слабкі сторони. Найрезультативнішим для мене сьогодні було те, що я тепер уже знаю як можна ефективно використовувати ІКТ для оцінювання учнів, спрямовувати діяльність за допомогою вікритих запитань та яким чином можна підтримувати зосередженість у навчально-виховному процесі.
  Найважче було редагувати матеріал на Googl диску.
Мені приємно було працювати та висловлювати власні думки.
 Відкрийте для себе моловідомий  світ Intel і  шкільний світ відкриватиметься вам по-сучасному!!!

1 коментар:

  1. Форма оцінювання портфоліо
    I. План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)
    Вдалі моменти:Ключове питання підібране вдало.Присутній міжпредметний зв’язок.Тематичні запитання спонукають задуматись про майбутнє так, як проект проводиться в 10 класі.В стислому описі вказана тема з програми за якою проводиться проект. Та види роботи учнів.
    Ідеї для покращення:В стислому описі недостатньо інформації про види робіт учнів не вказані ролі учнів, можна було б запропонувати їм спробувати себе в ролі журналістів.Переформатувати розділ Навчальні та очікуванні результати учнів даний текст перенести до розділу Діяльність вчителя та учнів.
    II. Приклад учнівської роботи
    Вдалі моменти: Презентація наповнена фотографіями, мелодією та відео , що відповідає тематиці.
    Ідеї для покращення:Можливо можна було б додати яскравості та збільшити розмір фото.
    III. Форма оцінювання прикладу учнівської роботи
    Вдалі моменти:Форма оцінювання допоможе учням удосконалити навички самооцінювання і сприятиме самостійності у удосконалені своєї роботи.
    Ідеї для покращення:Додати колонку коефіціента оцінювання.
    IV. Допоможні матеріали для фасилітації
    Вдалі моменти:Презентація є вдало підібраною наочністю, питання спонукає до зацікавленості вивчення теми, актуалізує знання учнів.
    Ідеї для покращення:Відсутні тематичні питання, ЗХД у вигляді файла.
    V. Інші складові Портфоліо (документи)
    Вдалі моменти:Складові можуть бути використані для розробки наступних проектів.
    Ідеї для покращення:План вивчення теми потребує деякого вдосконалення
    VI. ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ
    Вдалі моменти: Тема проекту є актуальною і цікавою в 10 класі.Методика викладання відповідає розвитку навичок 21 ст. Розрахована на оцінювання і розвиток навичок учнів впродовж вивчення всієї теми.
    Ідеї для покращення: Попрацювати над удосконаленням плану вивчення теми.Пов’язати тему з використанням здобутих знань в майбутньому.
    Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела).
    Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)
    VII. ІНШІ КОМЕНТАРІ:
    Бажаю успіхів у проведені проекту я впевнена все вийде.
    ОПОНЕНТ: ______Павленко Марія Віталіївна_________

    ВідповістиВидалити